4 Ekim 2013 Cuma

Yemek Tarifi Veren Bloglara Büyük Fırsat


Blog yazarları tariflerinizi binlerce kişiye ulaştırmaya ne dersiniz?İşte size bunun için büyük fırsat yeni bir uygulama başlatan yemek tarifleri sitesihttp://yemekustalari.com/blog yazarlarına büyük destek veriyor.Siteye ait 3 farklı yemek sayfasında şu an için toplamda 145.000 takipçi var.Tariflerinizi bu sayfalarda paylaştığınızda bloglarınızın ne kadar çok ziyaretçisi olduğunu sizde hemen farkedeceksiniz.Sistem çok güzel ve tam sizlere göre düşünülmüş bir sistem.Sistemi denedim ve farkınıda hemen gördüm.Bloğu sizlerede tavsiye ederim arkadaşlar.Bu sayfaların takipçi sayısı her gün artığından sizlerde tariflerinizi hergün farklı kişilere ulaştırmış olucaksınız.Konuyla ilgili açıklamayı neler yapıcağınızı buradan ulaşabilirsinizhttp://yemekustalari.com/blog-yazari-icin.Daha önceleride bunun gibi sayfalarda bana yetki verilmişti ziyaretçi sayımdaki farka ben bile inanamadım,bu yüzdende bu uygulama fırsatını şimdi siz blog yazarlarına sunuyor kaçırmamanınızı tavsiye ederim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder