1 Eylül 2013 Pazar

Mantar Sote

mantar sote

Mantar soteyi çok severim,bu yüzdende çok sık yaparım yanına pilav ve cacıklada süper oluyo:)) Şimdi yapmaya başlıyalım,yarım kilo sotelik et,yarım kilo mantar,3-4 sivri biber doğranmış,3-4 domates küp küp,2 tane soğan (bn sotede soğanı bol severim dilerseniz 1 koyun..1,5 yemek kaşığı salça,2 yemek kaşığı sıvıyağ,karabiber,tuz,kekik ve 1 bardak su (mantarlar suyunu verdiği için çok su koyarsanız çok sulu olur ) eğer baktınızki suyunu çekti biraz daha ilave edebilirsiniz..Arzuya göre..İlk önce etleri biraz az su ile kavurun ve kavrulan ete yağı ve soğanı yarım ay şeklinde doğrayın (Yani soğanı dörde bölerek :) ) hafif çevirdikten sonra biberleri ekleyin onunlada soteleyerek domatesi ve salçayı ekleyin birbirine karışınca tuz,karabiber,ve kekik ekleyerek (ölçüsü ne kadar seviyosanız) mantarlarıda yıkanmış ve sapları kesilmiş ortadan ikiye bölerek ay şeklinde çok ince olmuycak şekilde doğrayın ve ekleyin suyuda ekliyerek..15-20 dk kadar pişirin ..Afiyet olsun...:))Vee işte size dediğim gibi yanında pilav ve cacık :))

4 yorum:

  1. yemede yanında yat olmus elıne sağlık

    YanıtlaSil
  2. Ben geldiiim..:))
    NE kadar güzel bir bloğunuz varmış.. Keşke daha önce farketseydim..
    Olsun bundan sonra yakın takipçinizim. Size çok teşekkür ediyorum bloğuma ziyaretiniz için..:))
    Tanıştığıma çok çok memnun oldum..
    Çok selam ve sevgilerimi gönderiyorum..:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende mennun oldum teşekkürler sevgilerimle :))

      Sil